Comments

Log in with itch.io to leave a comment.

Viewing most recent comments 41 to 50 of 50 · Previous page · First page
(4 edits) (+1)

Loved the game besides a few typos I really hope there would be a squeal or a bonus at least.Also Vern was my favorite mainly because I am shy like him now i have another fictional crush WHYY AM I SUCH AN INTROVERT. XD

(+1)

Aww, I'm really glad you loved it! And don't worry, it's okay to be shy! :") I'm pretty shy too, in real life. Hahaha. As long as you don't let your shyness get in the way of... well, life, then it's all's good! Thanks again for playing!

(+1)

how can i get a good ending with vern?

(+1)

Little hint: don't be too assertive! :) You'll attract... err... some other guy, hahaha.

(1 edit) (+1)

Vonn was my favorite! X3

Thank you for playing the game! :)

(+1)

and thank YOU for making it! X3 nice premise for it too, KUDOS, MAN!

Awwww, haha, you're welcome! :) Thanks again!

(2 edits) (+1)

Ahhhhh! This was amazing! quite a few typos here and there but overall it was wonderful. I was fully engrossed in the story from start to finish and was truly sad when it ended. I do wish there had been CG's of her with each of boys. Vonn was by far my favorite rout and character, though I may be a little biased considering my favorite characters are always the ones who you don't get along with at first lol, he did make me cry though at the end there even though I knew about the happy ending already. It makes me wish for a squeal, though it's unlikely, and my biggest wish is that it wasn't so short! But despite its shorter length it was truly an amazing game with an amazing story. I'm very glad I played it.

Can't wait to see what you come out with next ^-^

(+1)

Oh my gosh, thank you!! (For commenting here as well as on LSF HAHAHA) Aww, I feel so touched. <3 Hahaha. I'm really, really glad that you liked it so much! You don't know how much you made my day with your comment!! <3

I hope you stay updated for the next release!

P.S. Yeah, a sequel does seem kinda unlikely, sorry... but... hmm, maybe we can come up wth something extra... hahaha.

(1 edit) (+2)

Hey, Ashylan! As the proofreader, I just want to apologize for having missed those typos. I double-checked the script twice, but they must have gotten away from me. (That's probably what happens when you stare at a mostly white screen for too long and too hard, haha! Plus, I may have been rushing to meet the deadline, which was around Halloween at the time I believe.)

Either way, I'm glad to hear you enjoyed the game. Ran's pretty awesome, isn't she?

(+1)

It's fine, I understand how that can be. As a writer myself I know how often typos can get by you lol. (That's probably why I have like 5 people helping me with my writing at all times haha.) Not only is Ran awesome, but the whole crew is as well. You all made an amazing game in such a short amount of time and that is pretty awesome in itself.

(+1)

Awww, haha, Ashylan. :) I'm sure we're all glad to hear that from you!

Ehehe, though actually, it didn't really take us a 'short time' to make this... and it was mostly my fault. I'm glad people still stuck to the project, though! So grateful to everyone, the members of the team and players alike!

You're too sweet! Haha, thank you so much for everything!

(2 edits) (+1)

I love this game so much, i havn't finished it yet but i played it for a good solid 30 mins and love the story and the characters and it has a great intense moment and its almost like a movie and i love how you made the soundtrack changes on different scenes or emotions of the characters which makes it feel soothing and also intense really such a great job on the game but i do wish it had a bit more game choices in it to choose what to do or what to say but overall i rate it 4/5 <3

Awww, thank you so much! I'm glad you're loving it so far! <3 All the hardships and obstacles we experienced in making this definitely feel like nothing whenever I read comments like yours, haha. <3

And thank you for the suggestion! I'll try to incorporate that in my next game. :) Hope to see you then, too!

(+1)

Hello, I am Brazilian and I admire these types of contents and it is a pity not to have many VN in Portuguese as it has in English. I liked his work, and hope to find more VN so, but free. I wish you luck! Thanks for experience.

Thank you so much! I'm really glad you liked it! :") Hmm, who knows, maybe you can start trend of Portuguese VNs? Hehe.

(+1)

Best Halloween VN ive played

Awww, I feel honored! Thank you!

(+1)

hi i really enjoyed the game i was up all night playing it and got all the endings for the guys and my favorite guy in it was vonn i love how you made him like a jerk at the start and the he turned out to be a caring guy and he pulled at ma heart strings so i kinda cryed a little and i like vonn ending it was cutie and they where all good endings and i cant wait to play more of your games in the future and sorry for my bad spelling of words

Oh my gosh, thank you so much! Your whole comment makes me feel all warm and fuzzy inside, haha.

And awww, I'm sorry for making you cry! I hope Vonn was worth it, at least. <3

Again, thank you much! Hope you'll enjoy my other games too, if you ever try them!

(+2)

Hello,

I just finished this game and I just want to say that I find it quite enjoyable to play for Halloween ! I really liked the atmosphere even though I found some inconstency...Also I wanted more sweet moments with the guys ! xD But I know that it was not simple with this plot...

So I'm looking forward your next game and thank you !

Hi!

Thank you! I'm glad you found it enjoyable! And omooo, I'm sorry for any inconsistencies you found! (I'm also curious what they are, haha, and it would be really helpful if you could point them out so I can improve myself for future releases!)

Again, thank you so much! We'd love to see you on our next game as well! <3

(+2)

Really nice game, got a good ending. :)

(+1)

Thank you so much for playing! :)

Viewing most recent comments 41 to 50 of 50 · Previous page · First page